Reklamationer
Om din förfrågan istället handlar om att returnera varor inom ångerrätten (14 dagar från mottagandet av varan) vänligen se relevant information här.
När du handlar hos oss som konsument, gäller köplagens regler för varuköp. Det innebär att du har reklamationsrätt i 24 månader. Om din reklamation är berättigad, betyder det att du antingen kan få varan reparerad, bytt, pengarna tillbaka eller ett avslag på priset, beroende på den konkreta situationen. Du skall reklamera inom ”rimlig tid” efter att du har upptäckt felet. om du reklamerar inom två månader efter att felet är upptäckt, kommer reklamationen alltid anses vara i rimlig tid. Om din vara är defekt vid mottagningen eller det uppstår ett fel på varan inom garanti-/reklamationstiden, ber vi dig att fylla i vårt reklamationsformulär här eller kontakta oss skriftligt på [email protected].
I detta formulär kan du skicka oss information om defekta varor
Efter att ha mottagit reklamationsformuläret kommer din begäran att behandlas så snart som möjligt av någon av våra anställda.