FAQ
Kundtjänst
Nedan hittar du svar på olika frågor i samband med att handla på plusled.se.
Hittar du inte svar på dina frågor i nedanstående FAQ, är du ytterst välkommen att skicka oss ett mail på support@plusled.se.
Svaret kan eventuellt också framgå av våra Försäljnings- & Leveransvillkor.
Länk: Försäljnings- & Leveransvillkor
Tack för att du handlar på Plusled.se!
Hur kommer jag i kontakt med er?
Vår kundtjänst är redo att hjälpa dig.
Mail (besvaras vardagar inom 24 timmar)
support@plusled.se
Leverans
Hur lång är leveranstiden?
Vi leverera vanligtvis inom 2-4 vardagar. Det kan dock i vissa fall vara tal om en beställningsvara eller en vara i restorder, härtill får det påräknas extra leveranstid. Den normala leveranstiden står skriven under varje enskild produkt i produktöversikten.
Vilka leveransformer erbjuder ni?
GLS Paketbutik
Du får fri frakt vid köp för över 949 SEK
Betalning
Betalningsmöjligheter?
På PlusLED.se – kan du använda dig av följande betalningsmöjligheter:
Betalkort:
Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro
När drar ni pengarna från mitt betalkort?
Byte och reklamationer
Jag har just mottagit min vara och den är defekt
Skicka oss ett mail på: support@plusled.se
Kom ihåg att bifoga följande:
- Ordernummer (det använder vi för att hitta din beställning)
- Namn
- Telefonnummer
- E-post
Vi kontaktar dig härefter snarast möjligt med information kring vidare förlopp.
Jag vill returnera en produkt inom ångerrättsfristen (14 dagar efter att ha mottagit varan)
Du kan skicka ett e-postbrev till oss på support@plusled.se eller använda dig av vår returportal: https://return.shipmondo.com/plusled_se
Du kan även använda dig av standardformuläret du hittar längst ner i handelsvillkoren.
Du kan inte ångra köpet genom att vägra ta emot varan utan att samtidigt meddela oss detta.