Click to Hide Notification

swish             

  • GRATIS FRAKT

    Till paketbutik när du köper över 949 SEK

  • STORT URVAL

    Bra priser

  • LEVERANS

    2-4 vardagar

  • EXCELLENT

    Se våra kundrecensioner

FAQ

Kundtjänst

Nedan hittar du svar på olika frågor i samband med att handla på plusled.se.
Hittar du inte svar på dina frågor i nedanstående FAQ, är du ytterst välkommen att skicka oss ett mail på support@plusled.se.
Svaret kan eventuellt också framgå av våra Försäljnings- & Leveransvillkor.

Länk: Försäljnings- & Leveransvillkor

Tack för att du handlar på Plusled.se!

Hur kommer jag i kontakt med er?

Vår kundtjänst är redo att hjälpa dig. 

Mail (besvaras vardagar inom 24 timmar)

support@plusled.se


Leverans

Hur lång är leveranstiden?

Vi leverera vanligtvis inom 2-4 vardagar. Det kan dock i vissa fall vara tal om en beställningsvara eller en vara i restorder, härtill får det påräknas extra leveranstid. Den normala leveranstiden står skriven under varje enskild produkt i produktöversikten.


Vilka leveransformer erbjuder ni?

GLS Paketbutik

Du får fri frakt vid köp för över 949 SEK



Betalning

Betalningsmöjligheter?

På PlusLED.se – kan du använda dig av följande betalningsmöjligheter:

Betalkort:

Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro


När drar ni pengarna från mitt betalkort?

Vid betalning med betalkort drar vi pengarna från dit kort först när dina varor skickas från vårt lager.

Byte och reklamationer

Jag har just mottagit min vara och den är defekt

 Skicka oss ett mail på: support@plusled.se 

Kom ihåg att bifoga följande:

- Ordernummer (det använder vi för att hitta din beställning)

- Namn

- Telefonnummer

- E-post

Vi kontaktar dig härefter snarast möjligt med information kring vidare förlopp.


Jag vill returnera en produkt inom ångerrättsfristen (14 dagar efter att ha mottagit varan)

Du kan skicka ett e-postbrev till oss på support@plusled.se eller använda dig av vår returportal: https://return.shipmondo.com/plusled_se

Du kan även använda dig av standardformuläret du hittar längst ner i handelsvillkoren.

Du kan inte ångra köpet genom att vägra ta emot varan utan att samtidigt meddela oss detta.